.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش منفی رسانه های بیگانه به اظهارات اخیر هاشمی

سخنان روز شنبه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه این مجمع با واکنش منفی رسانه های غربی و سایتهای اپوزیسیون مواجه شد.

رادیو امریکا با اشاره به آن بخش از اظهارات هاشمی مبنی بر لزوم تبعیت همه گروه های سیاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت:
« آقای هاشمی در نخستین حمایت آشکار از آیت الله خامنه ای از زمان انتخابات ریاست جمهوری، اتحاد و همدلی میان مسئولان و مردم را لازمه عبور کشور از بحران داخلی و مقابله با «مشکلات و اوضاع خارجی» دانست و بر در پیش گرفتن اقدام «باتدبیر، اصولی و صحیح» تأکید کرد. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان، سپس همگان را به رعایت «دستورات و رهنمودهای» رهبر جمهوری اسلامی دعوت کرد و خواستار«ایجاد شرایط مناسب برای عمل و پایبندی فراجناحی به قانون اساسی، برخورد با قانون شکنان، جایگزین کردن فضای عقلایی به جای فضای هیجانی و احساسی، ایجاد فضای آزاد نقادی و پاسخگویی مناسب و قانونی به نقدهای منصفانه» شد.
اکبر هاشمی رفسنجانی گفت:« هرکس در هر مقامی باید خود را ملزم به رعایت دستورات رهبری بداند و صاحبان تریبون و صاحب نفوذان و رسانه ها از دامن زدن به تفرقه و تیترسازی های جنجالی خودداری کنند و در جهت ایجاد وحدت و وفاق جامعه راه باز کنند».
صدای آمریکا سپس به تفسیر سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخته و آنرا در تناقض با اظهارات نماز جمعه 26 تیرماه وی دانسته است.

گفتنی است بسیاری از سایتها و وبلاگهای اپوزیسیون با تلاش برای ایجاد تفرقه میان مسئولان بلندپایه نظام، علیه هاشمی مطالبی را منتشر کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.717 seconds.